Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

lördag, oktober 04, 2008

Go morron

God morgon!
Vaknade för ett tag sen och har lagat lite mat, idag blir det en service dag, känns nice.
Gårdagens prestations tankar är borta, idag är jag mitt vanliga "jag" som gör mitt bästa ochg är bra som den jag är. Vette sjutton vad det är som händer med mig när jag "misslyckas" men jag tror det handlar om gamla känslor. Men som sagt idag är en ny dag och jag är bra - Tralalaaa!
I går natt kollade jag och k-exet på en film som heter: Mirrors
Den var riktigt scary!
Speglar och ett stort mörkt hus, där mystiska saker händer. Speglarna var ett centrerat ämne i filmen, så efteråt vågade jag inte kolla i speglarna hos k-exet.

Måste skynda mig nu...

Kram

Inga kommentarer: