Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, oktober 05, 2008

Hjärnsläpp

Hallå omvärlden!
Ring akuten fort, jag har drabbats av hjärnsläpp!
Brukar aldrig ha problem med att skriva i min blog, men i kväll går det verkligen inte..
Det kanske finns det en mening med det också?
Bäst att vila min kropp o själ och ta nya friska tag i morgon...
Känner mig fysiskt och mentalt utmattad efter en helg med mycket intryck.

Här är en bild på min skyddsängel och hennes husdjur.
Med deras beskydd behöver jag aldrig vara rädd.

Inga kommentarer: