Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, oktober 30, 2008

Flitiga Lisa

Seriöst, är jag bäst på att göra kap eller vad!?
Nu har jag varit ute och shoppat lite. Kom hem med 1 foundation, rakyvlar, läppglans, tights och t-shirt för, hör och häpnad: 149kr! *De Ni*
Då tänker säkert många... Vad är de för skit grejjor.
Mitt svar blir.. Okej, det är inte Clinique, Venus eller Gucci vi snackar här.
Men helt sjysta grejjor till ännu sjystare priser, så vem bryr sig.


Jag gick upp klockan 07:00 i morse för att tvätta sängkläder och städa. Hela dagen har jag tänkt: Jag ska nog vila en liten stund snart, men har skjutit fram de, det har inte funnits tid. Tur var väll det, annars hade jag blivit tvungen att vara vaken hela natten, måste träna på att gå upp i tid och göra vettiga saker..

Äntligen har jag köpt ett nytt mopphuvud, så jag kan moppa mina golv med good stuff, har varit discusting o göra de tidigare. Märker hur mitt mående blir bra när jag har städat omkring mig och pengar på fickan, det är iofs inte så konstigt. Känner mig glad och avslappnad, lätt att förstå vad jag är för typ. En typ som söker kickar sak samma vilken kick det är, shopping har varit de senaste dagarnas kick. Shit pomfritt - Jag behöver jobba på den biten.
Hur som helst...

Om ett tag ska jag ner till drottningtorget, träffa k-exet och några andra vänner, vi ska delta i en Ljusmanifestation, för narkotikans offer, känns bra och visa att man bryr sig på något sätt. Sen blir det Angeredsmötet som vanligt på torsdagar.
Städa klart eller vila - Det är frågan?

Inga kommentarer: