Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, oktober 30, 2008

Mycket lustigt.

Fick detta sms igår:
Snabb info. Torsdagen den 30 Oktober kl 12:30 kommer en man skjuta massa människor i Nordstan. Han har lagt ut en video där han lovar att skjuta folk. För din skull och min skull åk inte in till stan. För mer info titta på lokala nyheter kl 22:00 på tv4. Skicka vidare till alla som bor i Göteborg.

Min första tanke var: Öhhh okej.. Hmm, är det här ett skämt eller?
En vän hänvisade till en notis i gårdagens metro;
Som bekräftade att detta var ett skämt.
Roligt eller hur? *Not*

Har man tur kanske det finns plats att gå i Nordstan utan att trängas idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sjuk sms.!! var du i stan? var de mindre folk där då hehe? kram vda.blogg.se

Knisse sa...

Ne ja åkte aldrig in höll mig i Angered i stället, allt är så mycket bättre o billigare här. :0)

/ kram shop-o-holic