Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, oktober 23, 2008

Skjuter fram... En liten stund i alla fall...

Jag vet att jag inte borde börja dagen med att skriva här, eftersom jag har en väldigt häktisk dag. Men tyvärr är det väldigt sällan jag lyckas ha tillräckligt med disciplin för att fullfölja saker o ting helt som jag bestämt, så även idag *hihi*... Men jag har i alla fall gått emot en rädsla och ringt tandläkaren, så nu måste jag tyvärr åka dit och visa upp papper för att få påbörja mina behandlingar. Känner mig modig för att jag bytte tandläkare, jag var fett missnöjd med min gamla. Hade det varit knisse in the past, hade jag inte vågat säga till och låtit mig pinas.
Inte idag - Det hade varit övergrepp på mig själv!
Idag är det sista träningen på högskoleprovet dagen, för på lördag smäller det av! Känner mig jätte motiverad, men det är stort för mig att jag överhuvudtaget vågar göra det, kan jag tala om. Men jag har sänkt ribban till en lagom nivå som säger: Gå dit och gör ditt bästa, tackvare pepp från vänner och det känns tillräckligt. Jag behöver inte längre ställa orimligt höga krav, jag ändå aldrig uppnår. Det är att fälla krokben på mig själv!
Har en stark känsla av att idag kommer bli en fantastsik dag...
Återkommer senare..
Puss på nosen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas de går bra på högskole testet som du ska göra sen kram virre

vagava.blogg.se sa...

med små steg så kommer vi till slut fram till målet... bra gjort att byta tandläkare... riktigt tufft tycker jag.
(((kram)))
peter