Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, oktober 13, 2008

Jag klär inte i ett dystert face!

Valet stod mellan att stanna hemma vara kvar i down-syndromet eller hoppa in i duschen och göra något åt nu lägets depp! Måste säga att jag motvilligt stod och såg på mig själv i spegeln, tänkte: Fan ska jag verkligen gå ut idag, är det inte bättre att bara stanna hemma och tycka synd om mig själv...
Fy sjutton! Jag vet inte vad det är med mig, saker jag normalt gör frivilligt, känns tungt att göra och har så gjort i en veckas tid. *Inge roligt* Me dont like this way of me.
Jag tvingade in mig i duschen, ska väll tvinga på mig kläder och bege mig ut i mörkret, det var värsta dimman tidigare idag. Har för övrigt sovit, surfat och ätit bort dagen, kanske inte är så konstigt att man är en aning down trots allt? Friskluft är nödvändigt för hälsan...
1 vecka helt rök- och snusfri idag, det känns gött det i alla fall!
Nä nu har jag torkat o måste skynda mig, ska träffa k-exet, vi har inte setts på flera dagar nu. Hoppas vi ger varandra kärlek i kväll och inte bråkar, han försöker sluta röka han också, så det finns risk för sura miner. Ska göra min del, mitt bästa i alla fall!

*kram från depp-knisse*

Inga kommentarer: