Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

onsdag, oktober 22, 2008

Jag och mina planeringslistor!

Känner mig glad och tacksam idag.
Främst för att min magkatarr har gått bort och sedan för att mitt samtal med soc gick bra idag. Känns bra att vi är överens och att framtiden ser ljus ut för mig. Saker jag tidigare oroat mig för löser sig, som det brukar göra av någon konstig anledning.
Nu är det bara för mig att göra dom där delmålen för att nå det slutliga målet.
Som vanligt behöver jag mina listor för att komma i håg vad jag behöver göra.

  • ARBETE/STUDIER:
  • Högskoleprovet lördag 25/10-08.
  • Socionomutbildningen - Hur kommer jag dit?
  • Arbetsförmedlingen?
  • BOSTAD - FLYTTA:
  • Regelbundet söka mindre lägenheter.
  • Prata med N på Bostadsbolaget.
  • Skriva ansökan till fond för skador i lägenhet.
  • Städa källarförråd / Fotografera - Sälja möbler.
  • FRITID:
  • Börja träna Gym eller Thaiboxning - Kolla upp priser?
  • Angeredsgruppen - Service - Ge inte upp!
  • Tandläkaren - Laga mina tänder.
  • Barcelona Världskonvent 2009! Fixa pengar!
  • Jul fond...
  • HJÄLPA K-EXET FLYTT STÄDA
  • Mini konvent 1 November
  • Möte - Stegarbete - Bön - Meditation - Affirmationer - Service.

Nu ska jag ut på äventyr resten av dagen!

Kärlek och Respekt

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman!! de här kommer du att klara av! jag å dennis följer me till barcelona hehe kram

Knisse sa...

Tack sötis .. Jag hoppas du o jag får fredagen tillsammans, de lutar åt det i alla fall.. Klart ni ska följa me dig! *kram*