Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

onsdag, oktober 22, 2008

Service för fulla muggar!

Som rubriken berättar kan jag informera er, mina kära läsare att jag idag tillbringat över 5 timmar för service och praktiska möten i det program jag valt att levea i. Jag har tagit på mig en del uppgifter, en form av volontärarbete, jag tror mig skall klara av. Shit vad jag märker att jag går i gång... Inte ur negativt perspektiv den här gången, men mitt kontroll och struktur behov är de luxe just nu... Ordning och reda pengar på fredag. Så nu ska jag faktiskt lägga mig i badet och skriva ett schema på de kommande dagarna så jag inte missar saker jag ska göra. Jag har alltså enormt mycket att göra nu, jag går på högvarv, i ärlighetens namn gillar jag det... NÄR jag har koll på VAD jag SKA göra. När jag har kontroll förlust på VAD jag SKA göra är det mindre roligt kan jag tala om. Men som läget är nu har jag koll, som tur är.... Jävligt ointressant...
En glad nyhet är i alla fall att jag längtar efter fredag Om mina pengar hinner komma, då ska jag ha en mycket lugn, fin och kärleksfull dag tillsammans med Virre vi ska kolla på skor *sweeet*!!
Så jag är laddad inför högskoleprovet på lördagen. *Yes I Am*

Inga kommentarer: