Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

tisdag, oktober 28, 2008

Mitt begär tog över..

Meningen med idag var att gå loss på k-exets lägenhet, han ska flytta på måndag, men har i princip inte packat något alls. Så vi var hemma hos mig och gick upp tidigt i morse för att kunna hålla på hela dagen.
När vi väl sitter på spårvagnen kommer k-exet på att han vill gå och klippa sig på stan innan städningen och självklart tycker mitt shopping begär att det är en lysande idé. Så medan k-exet skall klippa sig springer jag in på Cubus, där jag sett några kläder jag vill köpa. När vi båda är klar tycker k-exet att vi ska slå till på ute mat, där blir jag tveksam, då jag hellre lägger pengarna på kläder, men låter mig övertalas så vi går till Burgerking och sätter oss. K-exet har köpt en söt liten Nalle med hjärta, där de står: "Jag älskar dig" på , värsta gulligt av honom! Sen gör vi någr till ärenden och k-exet börjar tröttna. Då kommer jag på en jätte fin mutar-idé. AAtt åkta till BVackaplan och köpa ett par skor jag sett där *Som jag egentligen INTE har råd med* Men är man shop-o-holic, så är man. Jag borde skriva en bok: "Hur man spräcker sin budjet på 1 dag" *haha* Egentligen är det inte roligt alls, men va sjutton, det prdnar sig. I värsta fall får ja äta mina kläder *hihi* När k-exet tror vi är klar släpar jag i väg honom på ett ytterligare upptåg: Kolla på en lägenhet i Hammarkullen. Han är snäll k-exet.
Så nu har vi donat med hans lägenhet i någon timme, snart blir det mat: Kyckling med ris och Chili-Lime sås *mums*
Det blir ingen meditation idag *tråkigt* det är höjdpunkten en tisdag.. Men men, sånt är livet när man låter sina shoppingbegär ta över dagen

Såna här stövlar, men ljusare.

1 kommentar:

Anonym sa...

men snygga är dom. hoppas du trivs me skorna=) kram v