Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

onsdag, oktober 29, 2008

Tvättdag

Dags att slita arselt från datorn och fixa det som fixas skall!
Tvätt dag idag, lite väl impulsivt bokat, men tur att det fanns tid. Var med k-exet på sjukhuset i morse, det blev inte som det var tänkt och tur var kanske det. Så nu sitter jag i min lägenhet, äter peppar chips och chillar, snart är maskinen klar. Tanken är att jag ska fixa lägenheten, troligtvis kommer det folk och slaggar här eftersom vi ska ha ett endagars-konvent på lördag, som kommer bli elit-grymt. Vi har fått låna en skola, där det finns grymma talare, riktigt kök, där vi kommer laga nice mat och en bio med 20 platser, där vi kommer visa: My name is Bill W, snacka om high class convention, inget man vill missa precis! Inte nog med det har vi fixat en sjyst festlokal till kvällen, där vi har ett rockband, spontanscen, musica och kariokee mm. Så blir de när beroende planerar, vi vill ha ALLT - Gärna samtidigt. Hoppas de blir lika bra i praktiken som i tanken. *hihi*
Klart de blir!
Ass off!
Bye!

Inga kommentarer: