Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, oktober 27, 2008

Terapi, Shopping och Thai-boxning

God morgon!
Idag känner jag mig sådär, har fortfarande ont i ryggen, men hoppas det ska bli bättre. Är lite trött och hade helst sovit vidare, men eftersom jag ska i väg till min kurator snart, så går det inte. Har fått att han går under namnet "psykoterapeut", hur seriöst låter inte det då!?
En hjärnskrynklare på hög nivå, jag var tvungen att kolla vad det innebär och såhär står det:

En psykoterapeut är en person som har genomgått av Socialstyrelsen godkänd utbildning och som yrkesmässigt ägnar sig åt psykoterapi. Psykoterapeuter är experter på behandling av psykiska och relationella problem med psykologiska metoder.

När jag är klar ska jag hem till Virre, vi ska kolla runt i affärer, så jag hoppas innerligt att mina pengar har kommit idag, annars blir det en riktigt tråkig dag.
I kväll ska jag till Hammarhallen och prata med en Thaiboxnings tränare, jag hoppas jag kan börja träna där, allt hänger på om soc beviljar det som rehabilitering eller inte. Tycker inte jag har råd att lägga pengarna själv då det går på 1000-1600kr + att man sedan ska ha handskar, benskydd mm. Måste springa, tiden rinner i väg.


Såhär vig o stark kommer jag att bli.

Inga kommentarer: