Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

onsdag, oktober 29, 2008

KNISSES KOM I HÅG LISTA!

Onsdag:
Fenix
Haga K-PM
Hämta Kassa
Möte med Ev o Y


Torsdag:
Tvätta 07-10
Betala hyran Anna
Fixa med lägenheten
Ljusmanifestation 17:00
Angeredsgruppen

Fredag:
[I dont know what to do yet]
Fixa inför konventet 17:00 (Köpa stämpel)

Konventmöte 19:00 (Ställa ordning)

Lördag:
Konvent o Fest

Söndag:
Kvibergmarknad

Måndag:

1 kommentar:

Anonym sa...

fullt upp... hoppas du hittar når bra till en bra peng på marknaden! kram virre