Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, oktober 26, 2008

Stööön-dag

Seriöst... Börjar jag bli gammal eller vadå?!?
Jag tycker jag lider av alla möjliga krämpor just nu, för någon dag sen var det kraftig tandverk och nu har jag haft huggande verk i ryggen sen i går... Det rent ut sagt suger om jag ska vara ärlig...

Men om man bortser från det så har jag haft en fantastisk tjej-helg, har umgåtts ovanligt mycket med mina tjejer, vilket har varit jätte trevligt. Som jag tidigare nämnt så har jag haft en del problem att umgås med kvinnor, men kommit på att det bara går att bryta genom att gå emot..
Ikväll var jag med en jätte gooo tjej... En kvinna jag bara älskar att umgås med, hon får mig nästan alltid att skratta och med henne kan jag vara mig själv någorlunda bra. Blev bjuden på restaurang, vilket fick mig att känna skam, då jag har svårt att bli bjuden, men jag får träna på det också. Det var en Grekisk restaurang och hur gott som helst, jag vågade smaka på Kalamare, som jag vägrat smaka på innan.. Den var friterad och jag lådsades att det var en lökring. Uscha jag gillade inte konsistensen alls, inte heller gillade jag den honungs marinerade getosten jag fick smaka på. Jag är ingen finsmakare när det gäller mat, kött, sås och potatis duger fint för mig. Var på ett fint möte och firade min väns 18 månaders dag, jag är så tacksam att hon ringde och påminde mig idag.

Fan märker att jag inte alls är med i matchen... Känner mig ständigt låg och jag är van vid att gå på högvarv, men det kanske är bra, vad vet jag?
Har mycket tankar och känslor inombords i ett visst område av livet, vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Men jag har en känsla av att tiden har sin gång, att saker och ting tenderar att ordna sig om man har tillit och tålamod. Jag tror faktiskt jag börjar få det! Tillit och tålamod - Erkänn grymt! Vem hade kunnat ana det? Inte jag i alla fall.

Om mitt ryggont går över lovar jag mig själv här och nu: Att vara hemma imorgon kväll och städa min lägenhet *Behövs verkligen* Känns som att en bomb har slagit ner här, vet inte hur jag bär mig åt! Nu ska jag ta ett varmt bad och läsa en bra bok. På återseende.

Inga kommentarer: