Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

onsdag, oktober 15, 2008

Stäng av ljudet på borr-jäveln!

Om det lät mycket för några timmar sedan låter det mer nu.. Shit nu är dom precis utanför på min balkong och håller på, helt seriöst, jag blir galen, hur ska man kunna tänka i det här oljudet?
Det jag kan tänka på är typ tandläkaren och den hemska borren han stoppar in i käften *ONT*
Det här är smällar man får ta i livet när man skall få inglasad balkong. Det där med tålamod är något jag får öva på varje dag verkar det som! *gaaah*

Det är väll dags att slita sig från datorn nu och göra lite nytta. Har ett fullspäckat schema idag.
För att komma ihåg:


  1. Städa i lägenheten
  2. Läsa engelsk artikel
  3. Duscha o hitta kläder *Tar lång tid*
  4. Fenix eftervård
  5. Funky Guru avskedsfest på Nimai huset

(Hur sjutton ska jag hinna, det undrar jag *tempo*)

Jag och mina listor, utan dom händer inte mycket kan jag tala om - Då fastnar jag framför datorn. *haha* Lovar varje gång, bara 1 timme, så blir det två istället. *doooh* Men NU sätter jag igång. Ett, Två, Tre *poff*

*gone - fixar och trixxar*

Inga kommentarer: