Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, oktober 02, 2008

Tacksamhet!

Hur ska jag uttrycka mig så att ni alla förstår det jag vill ha sagt idag...
Idag har jag upplevt höjden av min tacksamhet under min tid i tillfrisknandet, det går inte med ord att beskriva den känsla jag känner inombords just nu. Hela dagen har varit fantastisk från början till slut. Kom precis hem från invigningsmötet i Angered, jag hade inte byggt upp några förväntningar innan, men hade en stark känsla om att det skulle bli bra.. Och bra är nog det minsta man kan säga om det här mötet, för det blev fucking succè, så vackert att jag höll på att börja lipa. Jag ska behålla den här minnesbilden i mitt huvud för att påminna mig om varför jag är med i den här gemenskapen. Den kärlek, uppriktighet, värme, gemenskap och lojalitet jag finner hos mina vänner jag har, har jag inte ens funnit hos min biologiskafamilj, fantastiskt.

Nu sitter jag hemma med några goda vänner och äter cocos och kronärtskocka, sen ska vi se på Texas chainsaw massacre... Såhär nöjd med att vara mig själv har jag aldrig känt förr, jag är vacker och värdefull idag.

Imorgon skall jag som vanligt skriva högskoleprovet för tredje gången, förhoppningsvis har min kunskap i matte-delen utvecklats efter min matte-lekion med miss-rasta idag. Som en annan tjej sa idag när vi satt på Solrosen, hur häftigt är det inte att vi tjejer håller ihop och hjälper varandra istället för att själpa varandra som vi gjorde förr. Det är nu jag kan bjuda in tjejer i mitt liv. Tidigare har mitt umgänge dominerats av killar. Men jag har ju mina underbara tjejer från Gävle, som jag vågat släppa in på livet innan, som jag älskar och håller hårt i. Kärlek till er där hemma fast vi inte hörs varje dag så finns ni i mitt hjärta!

Jah Jah liveth!

Inga kommentarer: