Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, oktober 06, 2008

Veckoplanering

Har märkt att jag lätt drabbas av panik eller glömska om jag inte gör mina "Kom ihåg-listor"
Så här är min vecko planering, med reservationer för ändringar. Känner mig lite halv mongo eftersom jag måste skriva saker på en lista för att göra det, borde gå ändå - Men icke! Eller ja, klart de går, men det går lättare med en lista för då kan jag släppa kontrollen och ha tillit.
Det är jag och "My name is Earl" *hihi*

För övrigt så känns det som att jag håller på att vakna ur min dvala jag befunnit mig i några dagar nu, det känns som om jag börjar bli med i matchen igen. *Peppar peppar*
Kanske gjorde det susen att öppna mig hos terapeuten idag. Har varit skönt att ha en slapp dag i dag, precis vad jag behövde. Balans var att avsluta kvällen med ett möte.
Mitt hår behöver klippas hoppas Lusen hittar hund-saxen o kan ta tag i saken..

Vecko-Planering:

Tisdag:
Möte
Meditation
Hälsa på Lollo-Lus

Onsdag:
OI-Angered med k-exet
Eftervården på Fenix
Mini-konvent praktiskt möte

Torsdag:
Praktiskt möte BFID kl 14:00
Öppna möte Angeredsgruppen

Fredag:
Skriva Högskoleprovet
Kvinnomötet

Lördag:
Dop på Tjörn [Tidigt på morgonen]

Söndag:
VILODAGEN!

Som vanligt känns det som att jag glömt något viktigt här..

Lite andra saker ja behöver ta tag i..
* Fotografera och sälja lite möbler
* Rensa mitt källarförråd
* Prata med BB om byte av lägenhet
* Få tag på min handläggare
* Studier
[Göra de saker som behövs för att min framtid ska kännas bra]

Förhoppningsvis händer det något vettigt nu när jag satt det på papper.
En web-komihåg lista är precis vad jag behöver!

Inga kommentarer: