Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, november 06, 2008

8 Dagar - Tacksamhet

Idag vände min känsla av tomhet till att bli tacksamhet, efter kvällens möte i Angered, det var så himla fint. Har väntat på den här känlsan länge, gått runt och bara känt mig off, det gjorde nog susen att ta tag i saker och ting igår ändå.

Var hos tandläkaren i morse, den nya och hon var bra, det kändes mycket bättre än hos min förra, så jag är glad att jag bytte. Det har för övrigt varit en heldag ute i rörelse. Jag och k-exet var på kyrkogården och besökte hans mormors grav, jag gillar kyrkogårdar, det är så fridfullt där på något sätt. Så idag har jag känt lugn, trygghet, sinnesro - Med andra ord har det varit helt okej att vara mig själv idag.

Har börjat fundera på vad för slags bjudning jag ska ha nästa vecka - stor eller liten?
Det blir nästan att man vill bjuda alla man tycker om när man börjar tänka. Jag får fundilera hur jag vill att det ska bli, det är trots allt min dag.

I morgon blir också en heldag, tillsammans med k-exet, med lite smått och gott på menyn. Vi får hoppas att vi kan umgås utan bråk, eftersom de e viktiga saker som skall göras, som inte ska struntas i. Nu är jag trött och ska lägga mig framför tvn med k-exet.

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas de gick bra hos tandläkaren.. kram virre

Knisse sa...

Jodå det gick jätte bra.. Kram