Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, november 27, 2008

Börskraschen

Ett stort grattis till mig, min ekonomi är fuckad även denna månad.
Jag blir så matt! Just nu är jag trött på tv-licensen, att den alltid ska komma vid jul. Helt meningslöst, som om man inte har andra utgifter då..

Idag missar jag min träning och det känns tråkigt, för jag känner att jag behöver gå dit tre gånger i veckan för att få träningen och lära mig. Men på lördag får jag i alla fall träna *ser fram emot*

Idag ska jag fortsätta med min städning och julpyntning, igår tog jag köket. Idag blir det resterande rum, känns bättre att dela upp och inte göra sån stor grej av det. Sen är det praktiskt möte för Angereds gruppen som gäller. Jag ska lämna min första rapport från DSK, det känns spännande och roligt. Jag är så glad att min tv-dosa som varit borta i ett år kommit fram, nu kan jag sälja min tv utan problemoz, om jag vill. För övrigt så känner jag mig lite sur idag, men jag vet varför jag känner så, det går över. Har i alla fall plockat upp mina Julsaker från källaren, kanske blir lite mysig stämning när jag är klar? *hoppas*
Nu skall jag ner i tvättstugan och sen fortsätta städish.

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

ajdå de var ju inte lägligt, du som trodde att du skulle ha extra pengar denna månad.. utmaningen går väl ut på att berätta 8 saker om sig själv... kram virre

vagava.blogg.se sa...

Börskrasch har jag nog haft hela mitt liv *L*...
(((kram)))
peter