Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

onsdag, november 26, 2008

Julstädning

Dags för julstädnings dag! Jee hooo!!
När jag vaknade i morse började jag med att städa i köket, vilket är ett framsteg.
Jag har till och med torkat bakom spisen o tvättat filtret ovanför fläkten. Men det är mycket kvar som ska göras så det finns egentligen ingen tid att sitta här, det är stor risk att jag fastnar då och det vill jag inte. Fick ett paket av min mamma idag med julgardiner, så tanken är att jag ska sätta upp dom också. Känns lite mer motiverat när man har nya gardiner. Senare idag ska jag i väg på eftervården och efter det träffa några vänner och göra ett projekt, ska bli intressant.
Hej då, så länge!

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

HALLÅ GUMMAN!! IDAG HAR JAG JULPYNTAT HÄR HEMMA SÅ NU ÄR DE FÄRDIGT.. KRAM VIRRE

Anonym sa...

kolla min blogg. jag har utmanat dig!!! kram virre

Anonym sa...

Hej!!
Tack för att jag fick tipset om att ta ett rum isänder....
Jag gör det så STOOOORT för mig och vet inte vart jag ska börja!!
Men, jag börjar i köket....
Andas in o ut...En sak i taget ;)