Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, november 10, 2008

Fin dag

Jag har haft en mycket omvälvande dag i dag, gjort massa vettiga saker från morgon till kväll och det känns bra, såhär i efterhand. Så det ska bli riktigt skönt att komma i säng snart.
Jag gick på min vanliga måndagsterapi och där efter åkte jag till Nya Varvets Folkhögskola och bjöd mina tjejkompisar på min goda vetetariangryta jag lagat, den gick hem sten hårt... Sen så pratade jag även med studierektorn där. Min tanke är att börja studera inom en snar framtid, komma närmare mina drömmar... Sen åkte jag till Virre, vi skulle ha en trevlig "Top Model Eftermiddag" men tyvärr blev det inte riktigt så, då jag fastnade i telefonen med 3 olika personer, vart av en var min syster. Vi hamnade i bråk, vilket slutade med att hon kallade mig jävla fitta och bad mig dra åt helvetet. Självklart väcker det massor av blandade känslor inom mig, men jag accepterar ändå att min familj inte är en familj där blodet är tjockare än vattnet. Jag orkar inte sätta på mig en offerkofta i alla fall, det blir inte bättre *acceptans* har så många andra människor i mitt liv idag som jag älskar och som älskar mig tillbaka, som i en familj - Min NA familj.
Sen Thaiboxning, roligt, skrämmande, nytt osv - Kommer fortsätta i alla fall..

Dags att sussa är jätte trötter.

kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du. Har läst din blogg ett par dagar och jag måste önska dig stort lycka till med livet!
Reagerade på det där du skrev att blod inte alltid är tjockare än vatten. så är det i min familj också, men jag har aldrig fattat att det kan vara så för fler. men det är ju bara att acceptera, vad annat kan man göra.
och ett stort grattis på 1-års dagen. du är en kämpe!
KRAM oh ha en underbar dag

Knisse sa...

Hejsan!
Oh va roligt att jag har anonyma läsare :0)
Det bästa med livet är att vi aldrig är ensam om något, men ibland är det lätt att tro vi är det. Tackar, det känns riktigt underbart att ta ett år!
Ha de fint
Kram

Anonym sa...

Känns det ok...att jag läser och kommenterar?
Kram

Knisse sa...

Självklart, det är bara roligt :0)
kram