Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

onsdag, november 12, 2008

Just Do It

Igår hade jag och mitt k-ex vår kvalitetsdag tillsammans och det i det stora hela ganka lyckat. Vi fuskade dock lite grann och han fick sova kvar över natten, fast tanken var att han skulle åka hem. Vi lagade vegetarisk mat och bakade en kaka, om man bortser från att det blev lite problem prat så tycket jag det gick bra, vi ville i alla fall inte strypa varandra efter en natt och det är ett framsteg. *hihi*
Kärlek och relationer är svårt tycker jag...

Idag har jag mest slöat, tanken var att jag skulle städa eller snarare plocka ordning inför min fest jag ska ha på fredag. Men av någon förunderlig anledning sätter jag mig som vanligt vid datorn i stället och sen rinner tiden i väg och det är dags för min eftervård. Tycker inte om när jag gör så här och det händer alldeles för ofta. Varför ska det vara så svårt att ta tag i det, har aldrig någon motivation till städning och skjuter alltid upp det i sista minuen. Hmmm.. Vi fick en ny uppgift på behandlingen den här veckan, förra veckan skrev jag om tillit och redovisade det idag. Nästa vecka ska jag redovisa om: Värdelös... Hmmm, haha de är väll ungefär så jag känner när jag väljer att sitta framför datorn istället för att göra det där dagliga underhållet i hemmet.
Äsch det är väll bara o göra! Så jag antar att jag får resa mig upp nu då, med eller mot min vilja.
Ikväll får jag se den spännande fortsättningen av medium som går på tv400, såg det förra veckan. De e kass med serier som slutar mitt i då måste man ju fortsätta kolla.

Städdags ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

så romantiskt=) kram virre