Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, november 23, 2008

Utegångsförbud

God morgon alla fina människor!
Idag har jag utfärdat ett utegångsförbud på mig själv!
Jag ska ha en städ och tvättdag hade jag tänkt. Men det börjar inget vidare när jag går upp från sängen och sätter mig här, datorn har tyvärr en förmåga att sabba mina städ planer. Så nu tänkte jag gå ut i tvättstugan och kolla efter en tvätt tid. Men först av allt ska jag lägga mig och kolla på tecknat som är fallgrop nummer två, när det gäller att göra såna här viktiga saker. Hmm, undrar om jag överhuvudtaget kommer städa idag??
I går kväll lät det i alla fall som en fin idè, nu börjar jag överväga att strunta i det. Hmm igen.. Jag tycker det är tråkigt att vara slarvig och lat, måste komma på ett bra sätt för att sluta med de, för det är ohållbart i längden.
Någon som har några tips??? Jag tar tacksamt emot dom


Fint tvätt tid kl 22-01 i kväll, då behöver jag inte stressa med städningen *hihi*
Mamma ringde precis och frågade om jag ville ha julgardiner, jätte gulligt att tänka på mig, så jag antar att jag får Julpynta i år igen och göra det bästa av Julen. Fast jag ärligt talat inte har någon lust att bry mig, jag vet inte var jag ska fira Jul i år eller OM jag vill fira Jul i år. För mig är Julen en familjehögtid och min familj bor långt i från mig. Jag och K-exet skulle ju fira Jul i hop var det tänkt, det blir inte så nu. Äsch jag släpper Julhysterin för idag. Jag ska i alla fall baka Lussebullar och kanske göra en Julskina, maten är ju goood. Mums *Hungrig*

Ska nog äta lite frukost nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

hur går de me städningen??? kram vda