Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, november 23, 2008

Snigel

Jag tror mig vara den bäste kvinnan på jorden på att skjuta upp städningen... Till och med en snigel gör det snabbare än mig. Av någon konstig anledning vill jag göra allt annat än att städa. Så om jag slår av datorn, känner ja att jag hemskt gärna vill kolla på tv och slår jag av tvn vill jag istället lägga mig och läsa en bok. Jag till och med övervägde att baka Lussekatter för att slippa städa idag *hihi* Det är inte så att det är stökigt egentligen, bara i sovrummet, där ser det ut som att en bomb slagit ner. Men fan, jag typ sitter paralyserad och orkar inte göra något, det är tråkigt. Gick till affären och köpte godis, chips och läsk, så det blir en myskväll i kväll. Hmm. Självdiciplin vad är det?

Inga kommentarer: