Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

lördag, november 22, 2008

God morgon sunshine

Vilken fin morgon idag, med solen skinande i det frostiga vinterlandskapet, synd att jag inte har en kamera!! *buhää*
Är fortfarande sne på den som baxade min mobiltelefon faktiskt, men jag får väll skriva om det i min harmlista, går ju inte göra så mycket åt saken nu *hehe*

Måste bara säga att mina drömmar just nu är skrämmande.
En blandning av mina tankar och verkligheten, tänker inte gå in närmare på vad det är jag drömt men det kändes inte särskilt skoj att vakna i morse. Kanske finns det en mening med det också, eller så beror det på att jag kollat på Medium lite för mycket den senaste tiden?
Känns i alla fall gött att gå upp tidigt en lördagsmorgon...
Om ungefär 40 minuter ska jag möta tjejerna i Hammarkullens centrum vi ska i väg och träna Thaiboxning i 2 timmar. Sist jag tränade hade jag träningsverk i över 2 dagar, haha de säger ganska mycket om min träningsvana. Jag får väll sätta i gång och packa min väska. Så får vi se vart dagen bär av. Jag är glad att jag inte är mina tankar idag.

Kram

Inga kommentarer: