Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

fredag, november 21, 2008

Mrs Lonley

Idag har jag tagit en hel dag ute i kylan... Var på ett lunchmöte och drog hem till Virre efter det, känner inte så mycket för och sitta hemma och dega nu faktiskt. Så det blev ett möte i kväll också, men det gav mig inte mer än en mulle omgång, sen flydde jag fältet. Så nu sitter jag hemma i värmen och gosar med Shanti. Lite ensamen känner jag mig faktiskt i kväll, min tjejkompis skulle hem och kolla på film med hennes kille och jag själv *buuhää* Men en riktigt rolig grej var att jag träffade en tjejkompis på vagnen, som för tillfället är isolerad från samhället, hon är på behandling. Det gjorde mig JÄTTE GLAD, har inte sett henne på länge, hon är modig. Kontentan är att jag inte är mer ensam än vad jag gör mig, har ingen lust o skriva mer idag. Ska skippa datorn och kolla på: Oh brother where art you. Har aldrig sett hela den o nu har ja redan missat stor del.. Jag är precis där jag ska vara just nu och det känns grymt bra, känslor är bara känslor. Ser jätte mycket fram emot träningen i morgon, jag är såld på Thai/Kickboxning.

Pöss på er!

Inga kommentarer: