Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

fredag, november 14, 2008

1 år i Tillfrisknande och Sinnesro

I går natt låg jag klarvaken i sängen, jag kunde verkligen inte somna. Efter en timmes vridande och vändande började mina konspirationsteorier om att någon kanske hade planerat tjack i kaffet jag drack på mötet. Skämtosido, men det billiga kaffet smakar verkligen bus-grogg och som oerfaren kaffe drickare blir man så där stissig av det. Vilket med stor sannolikhet var en av anledningarna till att jag inte kunde sova. När jag började räkna får, somnade jag till slut.

Jag är vanligtvis inte en tjej som gillar att gå upp med tuppen, men i morse vaknade jag vid 06:00 tiden och kunde inte somna om. Så nu klockan 08:30 sitter jag här och kollar på tecknat, Farbror Joakim och Knattarna, vilken nostalgi.

Om 4 timmar är jag på Johanneskyrkan och tar min välförtjänade 1 års medalj. Känner mig nervös, pirrig, förväntansfull, skamsen, rädd, lättad och massa andra oidentifierbara känslor inom mig just nu, det är ett enda virr varr i magen på mig. Ska bli skönt att få det här avklarat faktiskt. Kanske tycker ni nu att jag är lite tjatig på den här fronten? Då kan jag glädja er med att jag troligtvis efter idag kommer att sluta tjata... För nu är milstolpen nådd och jag kan andas ut - Fokusera på nästa mål i livet. Vad nu det är?

Nu ska jag slänga i mig min frukost, gå till affären och köpa de sista grejorna till festen i kväll, hoppas det blir bra, så klart det blir bra.

Kärlek från mig till er

6 kommentarer:

Weronika sa...

Grattis på 1-årsdagen gumman. Fortsätt kämpa på.
Kramar och Kärlek!

Knisse sa...

Tack vännen! Hoppas du mår bra annars ? Kram

Anonym sa...

GRATTIS PÅ 1-ÅRSDAGEN
HOPPAS DU FÅR MÅNGA LOVORD NÄR DU TAR DIN MEDALJ VILKET JAG TROR DU FÅR FÖR DU ÄR SÅ HIMLA DUKTIG.. syns ikväll kramar från virre å dennis

Anonym sa...

"Tjata" på Du! Det är Du helt klart värd! Grattis till 1 år, följer din blogg och tycker mig märka attu bara blir starkare ju längre tiden går. Nu är det bara till att kämpa ett tag till så kommer det snart bara vara en självklahet att leva nyktert. Nu i dec har min bror varit ren i 11 år och jag är fortfarande minst lika stolt som han. Grattis igen du starka. //N

Anonym sa...

Jaaa!! Du e helt grym =)
När jag har tagit tid har jag ibland drömt att jag varit aktiv i smyg och såna där konstiga drömmar... Kanske för att det känns lite overkligt att man verkligen har lyckats!!

Knisse sa...

Tack för all uppmuntran. Det betyder massor för mig.

Kramar till ALLA helt gratis dessutom *hihi*