Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

fredag, november 14, 2008

Kärleksdag

Jag har haft en fantastisk heldag tillsammans med mina fina vänner... Det började riktigt nervöst i Johanneskyrkan, nästan så nervöst att jag var nära på att banga på att åka dit, stanna hemma i stället. Men jag jobbar för att gå emot rädslor, så när jag väl var där kändes det bra.
Blev mycket tacksam av att träffa Peter o Lollo, två fantastiska vänner jag inte umgås så ofta med längre och sen för att inte glömma alla andra fina vänner som kom dit. Kändes även fint att, killen som tog mig till NA för 1 år sen kom dit för att stötta mig. För även om våra vägar skiljts åt och han inte går på möten längre, så är han ändå killen som tog mig till NA och för det är jag tacksam. Jag har så MÅNGA fina UNDERBARA och PÅLITLIGA vänner idag! *KÄRLEK från djupet av mitt HJÄRTA*

Så mycket fina saker alla sa om mig idag, jag är mållös! Känner mig enormt tacksam inombords och det var precis vad jag behövde höra idag. För i mitt inre tänker jag ibland negativa tankar om mig själv och då tror jag att andra människor också tänker så om mig *Självcentrering* Fast det kanske inte ens är sant. Men jag kunde faktiskt tro på det människorna sa till mig, men sen att jag har problem att känna mig bra och värdefull är ju något jag får jobba på. Jag är på rätt väg i alla fall.

Festen här hemma blev också lyckad, massa god mat och fina människor. Jag har alltid roligt i mina vänners sällskap när vi sätter i gång. Jag, k-exet och två tjejkompisar anordnar boxningsmatch i mitt vardagsrum. Miss latino nockar oss rätt av, hon är en riktig street fighter *hihi* Det är så jävla roligt med boxning, ser fram emot måndags träningen, den här veckan gick träningsverken över snabbt, till skillnad mot för förra veckan. En av tjejerna blev så motiverad till att börja så hon ska följa med mig nästa vecka - kul kan vi peppa varandra.

K-exet fastnade här hos mig i kväll, fast dealen är att vi egentligen inte ska sova med varandra. Lite undantag får man göra ibland - I morgon är det en ny dag med nya löften. Nu ska jag praktisera 1 års brickan - Se om den verkligen lyser under täcket *mohahaahaaa*

Inga kommentarer: