Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, november 24, 2008

Insider

Sitter och kollar på insider som handlar om pedofiler, bland annat "Alexandra mannen", han som utgav sig för att vara kvinna. Det för mig tillbaka ungefär 7 år i tiden, då jag var omkring 18 år. Han tog kontakt med mig också, jag pratade med honom i telefonen och vi hade bestämt en tid vi skulle ses. Som tur var åkte jag aldrig dit, det hade kunnat sluta illa. Kommer ihåg vad jag gjorde den kvällen, vad jag kände, jag var väldigt rädd, när jag var på fritidsgården i Andersberg. När jag med åren har sett artiklar eller på nyheterna angående "Alexandra Mannen" har jag ofta tänkt att jag kanske borde ringt och talat om det jag vet till polisen, men aldrig gjort det, och tänkt äh, det är nog inget viktigt. Han måste ändå ha varit i kontakt med massor av tjejer och det finns säkert fler med mig som tänkt samma sak. Han sitter nu, det värsta är att det finns så många andra som är lika äckliga. Vad arg jag blir, när jag kollar på hur vidriga folk kan vara.

I morgon ska jag upp tidigt, det känns inge vidare med tanke på att kl är 01:45, dags att sussa.

Natti natt

Inga kommentarer: