Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, november 20, 2008

Magkatarr

Klockan är dags att gå och sova tid, men jag sitter vaken ändå... Inte för att jag känner för de, utan för att jag har magkatarr och den där John Blund måste ha missat mitt hus i natt. Kanske för att jag inte har någon skorsten, eller var de Tomten som kom genom skorstenen kanske? *Förvirrad* Idag har jag medvetet valt att vara i min ensamhet och om det inte vore för att jag är en plikttrogen kvinna hade jag skippat min eftervård idag också, men jag gick dit och spottade mina känslor på bordet i stället. Jag avskyr verkligen magkatarr, det är typ vid dessa stunder mitt drogsug blir som kraftigast. När jag var aktiv drack jag alltid massa sprit när jag hade magkatarr och idag är jag jätte sne, en del av mig vill därför hälla i mig några groggar just nu. Men i tillfrisknandet har jag lärt mig något värdefullt. Sprit kanske löser ett problem tillfälligt, men dubblar upp problemoz i längden. Så jag får vackert pinas, men o andra sidan kommer jag bli dubbelt så glad när de slutar göra ont. Livet känns lite extra tråkigt just nu, jag känner mig som en kass person och har ingen lust med något.. Vi får hoppas det går över snart, annars blir jag tvungen att ta till drastiska åtgärder. Bara för idag ska jag ge mig själv den kärlek jag behöver. Ska göra ett sussar försök.

Gonatt kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

MMh nu blir jag lite förvirrad här, ducfår berätta imon om du vill!! kram virre

vagava.blogg.se sa...

Fortsätt att göra handlingar som är bra för dig... en dag i taget... så kommer du att märka (eller rättare sagt INTE märka)en flippad grej... att du inte kom ihåg exakt när ditt mående vände... för då var du upptagen *L*.
(((kram)))
peter