Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

lördag, november 15, 2008

Medaljen laddades med:

Jag ska faktiskt för min egen del försöka sammanfatta de människor sa om mig i går på mötet. Så jag kan gå tillbaka till det här medelandet och läsa om jag någon gång är på väg åt fel håll.

Ett långt lyckligt liv, med barn, vänner, resor, arbete, familj osv. Att jag är vacker och får passa mig för killarna. Massor av kärlek och vänskap. Jag har gjort stora förändringar på kort tid. Förebild för andra, en bra sponsor när det är dags för de. 5 minuters lugn varje dag. Vara i mina känslor mer än i huvudet. GUD i mitt liv. Min vilja att förstå service och att jag vågar stå upp för min åsikt. Jag delar med mig i min blog, men dela med mig oftare på möten. Ett långt och friskt liv. Lyckönskningar i min relation med k-exet. Jag gör programmet och har villighet. Kvinnokraft. Hur människor såg på mig i början, när jag satt i ett hörn med mina rastaflätor och bara var jävligt liten, rädd och vilsen. Det var en del som inte trodde jag skulle bli långvarig i programmet *Inklusive jag själv*
Ta till mig det folk säger, våga tro på att det som sägs här inne är sant, kärlek till mig själv.

Sen har jag säkert glömt saker också, men allt finns i säkert förvar i mitt hjärta. Nu är det dags att fortsätta min resa i livet med att älska mig själv för den jag är.

Inga kommentarer: