Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, november 16, 2008

Tjejkväll

Har haft en soft kväll med tjejerna, vi kollade på en svensk film som heter "Gangster" med Mikael Persbrandt som maffioso. Den var helt okej, speciell skulle jag vilja säga. Sjyst filmad och stuket, nästan lite konstnärlig. Börjar faktiskt kunna känna mig mer och mer avslappnad med tjejerna också, vilket är ett gott tecken. Jag har ju alltid hängt med killar i mitt tidigare liv och för det mesta känt mig mer hemma med dom, men det har alltid funnits stunder då man saknar en tjej och det är i de situationer som killarna inte förstår oss, för att vi faktiskt har olika kön och genrellt sett fungerar lite olika. Ett exempel är hur vi väljer att prata med varandra, jag tror kvinnor är mer känslosamma och har lättare att förstå varandra, vi kan prata om kläder, smink, snygga killar eller andra tjejgrejer som killar faktiskt inte förstår hur mycket man än vill de, så vida dom inte är gay kanske.. Sen finns det massor av andra saker också, men min boll är för slö för att komma på något mer.




Saknar mitt k-ex, det slog mig nu i kväll att jag ta me sjutton tycker om honom, efter att vi en längre tid har haft det kaotiskt, känns det nu som det är på väg upp igen. Det går upp och ner i min kärleksberg och dalbana ska ni veta. Som jag tidigare nämnt är kärlek inte direkt den front jag toppar, jag är rent ut sagt talanglös på den fronten. Men jag hoppas självklart det ska bli ordning på det, med hjälp av de nya verktygen vi fått. Nu ska vi inte träffas fören på tisdag, de känns surt nu när vi haft de rätt mysigt o så, men det får gå ändå. Får tänka på att det bara är tillfälligt, märker ju att de hjälper oss. Från att vilja strypa - Till att vilja gifta mig med. *hihi*

Inga kommentarer: