Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

tisdag, november 25, 2008

Paket att hämta *wee*

Tjoho i morse kom brevbäraren med en avi från min mormor, ska bli spännande att se vad det är för något jag ska hämta. Sånt är alltid roligt, när det kommer oförberett.
Idag gick jag upp tidigt, kl 09:00 ungefär, jag har stora problem med att gå upp när väckarklockan ringer, men jag mår gott av att komma upp i tid. Ska i väg på lunchmöte och sedan på meditationen i kväll. Jag har mina inre kamper idag, dom där två rösterna som säger olika saker. Eller det är mitt huvud, för jag hör ju inga röster, det hade varit lite skrämmande. Men tänk er dom där två som sitter på axeln, en god ängel och en ond jävul - Exakt så är det i mitt huvud *haha*.. Den goda vinner för de mesta, förr i tiden vann den onda.
"Ta det lugnt" och "Det viktigaste först" är nog deviserna jag kommer bära med mig extra mycket under dagen.
Något mer har jag inte att tillföra i protokollet.

Vi hörs senare!

Kram

1 kommentar:

Weronika sa...

Spännande! Vad var det i paket? Jag är lika nyfiken som dej. Hoppas att allt är bra med dej gumman.
Kram & Kärlek