Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, november 02, 2008

Sovmorgon

Skönt att få sova länge idag, det var länge sen, känns det som. Uscha nu kommer konsekvenserna av veckans shopping begär... Kollade precis mitt konto, ser inte bra ut, är expert på att sabba min "budjet".. Men det bästa är att jag känner att jag har allt jag behöver just nu.

I morgon flyttar k-exet till sin nya lägenhet *häftigt* och jag ska gå på min första Thaiboxnings träning *nervöst*. Jag får gå emot rädslan och ge det en chans, för jag vill verkligen börja träna det, göra något för mig själv. Förut har jag inte vågat mig på nya saker för att jag känt massa skam, vill vara lika bra som de som tränat länge på första försöket, vilket är orimliga och omöjliga krav att uppnå. Så min tanke är att jag ska försöka jämföra mig, med mig själv, imorgon och en termin senare, se framstegen som jag VET kommer att komma. Det är ju det som är de häftiga egentligen.

Jag har ingen lust att gå ut idag, känner mig seg och vill bara bädda in mig framför tvn, kolla på "Toon Disney Channel" och äta lite glass.. Men jag får nog åka hem till k-exet senare och hjälpa honom med det sista, innan flytten.

1 kommentar:

Anonym sa...

hallå gumman.. låter härligt med en hemma dag själv har vi varit på tjörn... hoppas de går bra på träningen imon.. själv hade jag tänkt att ta etu me simningen får se hur de går.. kram virre