Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, november 02, 2008

Tema: Kärlek och Gemenskap

Det finns mycket att säga om den här helgen, men tyvärr orkar jag inte dokumentera allt. Har precis kommit hem från en grym bra fest och har så ont i mina fötter. Vi har haft konvent i helgen och det blev helt fantastiskt, temat var "Kärlek och Gemenskap".
Det är just vid såna här tillfällen jag blir påmind om varför jag är nykter...
12 dagar kvar sen har jag fullföljt mitt mission - Nykter ett år, mycket blandade känslor.
Hela jag är för närvarande ett enda stort känslo kaos, men idag väljer jag att försöka stanna kvar i mina känslor och försöka förstå mig på dom. Fast idag har jag om sanningen ska fram flytt i service, jobbat typ 8 timmar rätt av, men jag är arbetsnarkoman, så det har varit helt okej, när allt kommer omkring. Nu sitter jag här i lugnet och ska varva ner efter en hel del redbull och dans, känner mig tom inombords, vilket inte är så konstigt, 4 timmars sömn natten innan och håll i gång från 07:30-01:00 - Ger sina biverkningar. Ska bli helt underbart att krypa ner i en renbäddad säng i en dessutom nystädad lägenhet med min knisse bäbis Shanti. Tack alla fina människor för den här helgen, vi är bäst på att röja vid fest. *hihi*
Känns som det är dags att kasta in handduken för i natt, min hjärna "laggar"

Over and Out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det va kanonbra konvent =)
Kram Monika!

vagava.blogg.se sa...

underbart med människor som gör service... jättetacksam känner jag mig som har fått njuta tack vare ert arbete... TACK!

Knisse sa...

Tack även till dig för att du kom peter, du är en grym kille! :0)

Oh hej Sponsirsyster kul att se att du också bloggar, ska lägga in dig i min lista..

*kram*