Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, november 16, 2008

Vilodagen

Idag är det söndag - Även kallad vilodagen...
Vaknade väldigt sent och har i princip bara hunnit med att äta lite russin och kex till frukost. Idag händer verkligen ingenting i mitt liv... Min närmaste plan är att gå till affären och köpa något vettigt för mina sista pengar... Möjligen att jag sliter i väg mig till ett möte i kväll. Inte för att jag har lust - utan för att jag behöver det. Det känns ganska skönt att ha en planlös dag ibland. Nästa vecka blir det en del "göra viktiga saker" dagar - Egentligen ganska överreklamerat, men ja, jag menar att jag gör nödvändiga saker för mig själv.

Jag tänker på min kommande "redovisning" nästa vecka. Vi har börjat göra lite annorunda på eftervården, varje onsdag får man dra en lapp med ett ord och så ska man säga något kring ordet. Värdelös. Vad sjutton kan man säga om de!? Känner ingen som helst motivation...
Nu blir de käk här, tur att man har en hel kyl full med färdiglagad mat och en micro. Asiatisk veggogryta med cocosmjölk och pulvermos *mums*

Im off!
Puss o Kram

Inga kommentarer: