Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

onsdag, december 03, 2008

Att vara, eller att icke vara? Det är frågan...

Har varit hos tandläkaren idag, lagningen vi påbörjade kommer att bli en rotfyllning om 14 dagar, känns väll inte så roligt. Jag börjar bli stammis hos tandläkaren och gillar mina nya tandläkar tjejer jätte mycket, dom är både trevlig och professionella.Tack till min mamma som ställde upp och la ut pengar för tandläkar räkningen, det betyder mycket för mig.

Idag har jag syndat.. Jag har träffat k-exet och bjudit honom på middag, trots att jag pratat om distans. Var väldigt länge sen vi umgicks utan att fokusera på att prata allvar om saker o ting, så idag var det trevligt att umgås lite. Jag har väldigt lätt för att vara precis överallt förutom i nuet annars. För övrigt är jag fortfarande vilsen i mina känslor inför k-exet och hur vi ska ha det. Men jag har tillit till att det ger med sig med tiden... Jag hoppas det i alla fall, för annas kommer jag sluta i "dårfinkan" och de vill jag ju inte göra. Har varit förbannat trött och lite halv deppig sen i söndags, men idag känns det bättre. Kom i väg till Lidel och handlade lite mat, har inte haft något ätbart att laga hemma, vilket kanske kan förklara tröttheten? Det är viktigt att äta regelbundet och bra.. Så idag satte köttfärsfylld paprika med ris och tomas sås riktigt fint..

I kväll ska jag kolla på: A Love song for Bobby Long med Shanti,
k-exet har åkt hem till sig.
Ser fram emot Thaiboxningen och Angeredsmötet i morgon och självklart knäck bakningen med virre på fredag.

Inga kommentarer: