Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, december 04, 2008

En chill dag

Idag har jag haft det bra tillsammans med k-exet. Var hemma med honom på för- och eftermiddagen, vi kollade på film och chillade. Sen drog jag på träningen i kväll... Var lite sur där, det är nog lingonveckan som spökar *hehe*. Så efteråt kände jag min lite dålig för att jag inte gjorde ärliga försök i de övningar som tränarna sa till oss att göra. Men men jag är expert på att klanka ner på mig själv, så jag får tänka att jag gjorde mitt bästa för dagen, helt enkelt. Jag har mina dagar då jag letar fel och snear i onödan, allra helst nu när jag skriver i min harmlista, har känt väldigt mycket harm mot stackars oskyldiga människor den senaste tiden, som tur är jag medveten att det ligger hos mig, jag låter det bo där tills det går över...

Mötet i Angered var grymt som vanligt, kunde gå där i från med tacksamhet i mitt hjärta, så min frusteration la sig efter att ha lyssnat på andra människor. Jag gillar att lyssna, men behöver träna på det oftare *hihi*.

K-exet följde med hem i kväll också, kände ganska mycket skam när vi gick av och våra vänner skrattade åt oss, men jag vet att dom älskar och accepterar oss fast jag och k-exet hoppar fram och tillbaka. Det är bara jag som åter igen är expert på att slå på mig själv och tror att alla andra dömer mig. Men det finns nog ingen som kan döma mig så hårt som jag själv har gjort och när jag har det i åtanke så minskar min skam och jag bryr mig mindre vad andra kanske tycker o tänker om mig. Skönt. Jag och k-exet har inte ljugit, sårat, svikit och bedragit varandra, vi är inte ens ovänner, därför är det väldigt svårt att separera. Jag behöver ge mig själv kärlek så jag kan ta emot det från andra också, men jag får ta en dag i taget och se vad som är bäst för mig.

Nu säger min skam - Publicera inte detta inlägg....
Jag säger - Äh fuck it! Jag postar det.
Håll till godo med smaskiga detaljer..

*kram*

Inga kommentarer: