Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

fredag, december 19, 2008

Besatt

Kläder gör mig verkligen besatt och gratis kläder gör mig galen.
Idag fick jag en till chans att välja lite kläder efter att lagret fyllts på. Jag kan ju tala om att det var hysteri där kläderna fanns, människor var som galna, så jag var inte ensam. Men jag tycker det är jätte fint att stora klädkedjor som typ JC, Sisters mfl skänker bort kläder till de behövande. Men nu får det vara nog också, för ärligt talat kan tacksamheten lätt vändas till girighet, det såg man klart och tydligt idag och jag vill inte vara girig.

Sen drog ja o två tjejkompisar hem till en av oss och käkade. Har varit en heldag ute idag också, det börjar märkas på min lägenhet, så i morgon får jag nog lägga lite energi på att städa lite efter Thaiboxningen. Har nog inget intressantare att skriva om idag, är fett trött och ska nog hoppa i säng. Synd att jag inte har en kamera, då hade jag kunnat visa bilder på mina skithäftiga "Pepparkakor-strumpor" och min "monster-mössa" jag plockade med mig hem idag, jätte häftgia grejer. Trevlig helg till er alla!

Kram

Inga kommentarer: