Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

lördag, december 20, 2008

Trött, vill inte... Men ska ändå...

I morse kändes det motigt att gå upp, ska i väg och träna snart, men har ingen lust. Tycker det känns idiotiskt att frivilligt sparka, slå, hoppa och studsa en lördags förmiddag. Men jag ska ta huvudet under armen och gå dit typ nu, för jag vet att jag kommer må strålande efteråt.. Sen ska jag och en tjejkompis hem till mig och äta veggomat, ris och sojakött, ska bli intressant att smaka på. Måste springa!

Tjo hej!

Inga kommentarer: