Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

fredag, december 05, 2008

Fullt ös

Idag har det varit fullt ös sen 06:00 i morse, fram tills nu...
Bland annat har jag tagit tag i min harmlista och diskat i morse, sånt som jag i vanliga fall gärna hoppar över, så i morse kände jag mig värsta bra. Gör man bra, blir det bra.
Drog till Virre tidigt för att baka knäck... Dom blev bäst! Både fina och grymt goda, vi är ett bra bak-team.
Sen stack jag i väg på ett praktiskt möte i Johanneskyrkan, det är alltid givande med dessa praktiska möten, om inte annat lär man sig i alla fall att hantera konflikter.
Sen hände en hel rad med andra grejjor också, men helt ointressant att rabbla upp allt onödigt jag gjort idag, när jag egentligen vill skriva om något helt annat.

Eller föresten, jag skippar deep talk idag.. Grottar ner mig i soffan med en film i stället, om en boxare-tjej, hoppas den är bra..
I morgon åker jag till Varberg över dagen, det kommer bli tungt, men lärorikt.


Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas de blir en bra dag i Varberg.. åh är sugen på knäck till frukost hehe men jag får hejda mig kram virre