Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

tisdag, december 09, 2008

Ingen träningsvärk idag - Gött!

God kväll!
Idag har jag haft en sån här hastig dag där jag sprungit från en sak till en annan. Började med ett lunchmöte i morse, för att sedan åka hem till Virre och hänga lite. Vi kollade som vanligt på Top Model och idag var första gången ja gick se en final, eftersom jag bara kollar på Top Model när jag är hos henne. Det är vår "grej" vi gör tillsammans liksom. Hur som helst hade vi de trevligt, pratade lite, kolla på tv o bara var. Sen åkte jag till Ikea för att kolla på billiga muggar, min plan är att succesivt byta ut och köpa nytt till mitt kök. Har mest en av varje och skabbiga grejjor nu. Fick nya 6 glas, 4 tallrikar och 6 muggar för 70 kr, kanoners! De blir så mycket trevligare när man har flera lika dana. Nu får jag inte kasta de nya glasen i golvet när jag blir arg. :0)

Därefter var tanken att åka hem o chilla med Shanti, men en tjejkompis ringde och ville umgås. Så vi möttes i Angered Centrum och drog hem till mig och fikade. Jag är inte van att umgås med folk sådär så det var riktigt trevligt faktiskt, kul med impuls häng. Har inte skrivit på någon dag nu för jag har haft fullt upp och varit väldigt trött. Sen tycker jag inte att jag har så mycket intressant att skriva om heller. Har varit lite deppig den senaste tiden och orkar inte riktigt analysera om varför, vet ju på ett ungefär.. Men idag har jag ändå haft en fin dag och ingen träningsvärk heller, fast ja körde på ganska hårt på träningen igår. Kommer i håg mitt första pass då jag orkade med ca 10 armhävningar/situps/upphopp och hade träningsvärk i flera dagar.. Är fortfarande svag, men hoppas så klart de ska bli bättre. I dag har jag ätit bra hela dagen, sånt är viktigt när man tränar. Kanske kan jag få en tvättbräda till beachen 2009? *hihi*
Nu ska jag slappa framför tvn..

Over and Out

1 kommentar:

Anonym sa...

i den farten som ni kör i så har du säkert en tvättbräda till sommar!!! hehe.. Själv så har min träningsvärk inte gått över:( kram virre