Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, december 11, 2008

Jag mår bra ida

I morse praktiskt taget flög jag upp ur sängen klockan 7:00 och med tanke på att jag gick och la mig vid 02:00 är jag förvånadsvärt pigg och glad... Jag vill väldigt gärna bli en morgon människa, försöker träna på att gå upp i relativ tid, fast jag inte behöver göra det, eftersom jag varken har arbete eller skola att gå till. Det är lika bra att vänja sig gå upp i tid, för det kommer komma en tid då jag är tvungen och gå upp tidigt. Hur som helst känns det bara bra, för jag har hunnit gjort massa vettiga saker fram tills nu och snart åker jag in på lunchmötet, ska bara äta upp min supernyttiga frukost innan. Är på väg upp i sinuskurvan igen, mitt mående börjar bli stabiliserat igen tackvare att jag gör bra saker för mig själv.

Ska hem till N och hjälpa henne med flytten efter mötet och därefter direkt till Thaiboxningen, känner mig så laddad, tycker träning är grymt roligt. Har aldrig i mitt liv tränat innan, men det är träningen som motiverar mig att förbli rökfri och även börja äta sundare - med andra ord, jag är sjyst mot min kropp och själ - som i sin tur leder till att jag får ett positivare grundmående. Visst låter det enkelt!?
Men det är de inte, för lättja är min bästa kompis och vill väldigt gärna vara med mig varje dag.

Har förväntingar om att kvällen kommer bli jätte lyckad. Önskade bara jag hade en kamera då jag väldigt gärna vill ha bilder på dubango. Kanske går att styra upp, vem vet..

Återkommer ..

Pöss o kram

Inga kommentarer: