Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, december 21, 2008

Spooky

Kom precis hem nu och är riktigt trött, men jag måste faktiskt skriva om två spooky saker som hänt i kväll. Den första är att jag och två tjejkompisar kollade på Big Fish på dvd. När filmen var slut och vi slog över till TV var skådespelar en Albert Finney, som spelar den gamla pappan i filmen, på kanal 8 i en annan film. Vart lite vrickat, men det tar inte slut här, för nu kommer vi till de riktigt spooky grejerna...

När vi kollade på film nummer två Eastern promises, hände en riktigt vrickad grej, som jag aldrig tidigare varit med om... I filmen förklarar de ett dödsdatum, på en prostituerad flicka, som dör i filmen. Gissa vad datumet var??? 20 December!!! Av alla 365 dagar som finns var det exak idag! Det slutar inte här heller, tiden då hon dog i filmen var 23:14 - Min klocka var 23:15 exakt då!! Sannolikheten för den är väldigt liten enligt min ringa uppfattning om sannolikhetslära.

Sen vill jag avsluta med att säga att jag är kär! Jag är kär i min nya aftonklädning jag köpte idag, ett riktigt kap. Tänkte ha den på nyårsafton, jag längtar dit som sjutton nu, jag kommer vara jätte vacker. Inte alls min vanliga lediga stil, nyårsafton är en anldning o klä upp sig lite över det vanliga tycker jag, eftersom jag aldrig har anledning att göra det annars. Det är såna här gånger jag blir riktigt sur över att min kameramobil blivit stulen, men men, sånt man får leva med *frustrerad*

Nej, dags att sussa nu! Godnatt
*kram*

Inga kommentarer: