Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, december 15, 2008

Omvälvande dag

Dagen idag har varit väldigt omvälvande.
Imorse kom en snickare och satte upp mina nya köksluckor, så nu har jag fått ett helt nytt kök, kan man säga. Det blev helt okej, men till viss del tyckte jag bänkarna inte var riktigt som jag ville ha dom. Men men man vänjer sig och det är betydligt snyggare än innan.
Var på lunchmöte och fick värsta lyckoruset när jag fick kläder helt gratis, som dessutom var sprojlans nya. Det är verkligen min nya drog, jag älskar kläder och valde en baby rosa tight tröjja och ett par sjysta crocker jeans, satt perfekt över röven. Nu gäller det bara att hålla sig slimmad framöver.

Fick lite tråkiga besked i kyrkan av en god vän att en kvinna jag gjort behandling med supit i hjäl sig, gjorde riktigt ont att höra det. Den kvinnan var en mycket fin kvinna med barn i min ålder, gillade henne mycket. Fy fan vad beroendesjukdomen kan göra. Fatta hon söp i hjäl sig på en vecka. Kommer bli mycket sorg på eftervården nu på onsdag när vi alla samlas.

Sen pratade jag och k-exet ut idag också, det slutade med att jag kom fram till ett beslut som jag tänker jobba för att upprätthålla. Det är en hel del känslor inombords nu, men vill inte gå in mer på det här. Pratar med mina tjejer om det i stället. Det var i alla fall sjyst att avsluta kvällen med ett träningspass. Märker mina framsteg sakta, sakta.

Nu ska jag stupa i sängen. Hur som helst är jag glad att vara mig själv idag, en vacker och värdefull kvinna i mina bästa år.

Kram

Inga kommentarer: