Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, januari 25, 2009

Bra saker i mitt liv

Kom precis hem från God Natt mötet, sitter och chillar lite imin nystädade lägenhet. Livet känns ganska bra ändå, trots väldigt blandade känslor inombords.

Var och kollade på lägenheten jag sökt i dag och det blir ett byte, känner mig jätte glad. Lägenheten var jätte mysig, kan verkligen se mig själv bo i den och trivas, äntligen får jag börja om och bygga på något som bara är mitt. Min egna lägenhet, inte lägenheten som jag och grabbarna flyttade in i. Den här lägenheten ska bli clean, inget provisoriskt shit. Så om allt går som jag vill flyttar jag in i april.
Har en hel del jobb framför mig nu med min gamla lägenhet, lite panik känslor har jag allt, men det ordnar nog sig. Måste försöka vara här och nu och ha tillit, i mitt huvud är jag typ inflyttad redan och på väg till Barcelona *hihi*
Det händer mycket bra saker i mitt liv just nu och det bästa är att jag ine ens är rädd för att de ska ta slut eller försvinna - Snacka skillnad i tankeverksamheten. Imorgon blir det fotboll med minafinavääner, ska bli roligt.

God NAtt Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman.. va roligt för dig att de blir ett byte men du får ta de lugnt de några månader kvar så du kommer att hinna me allt.. kram vda

Knisse sa...

Hihi ja de hinner jag nog med .. Hoppas alltär bra med dig.. kramis