Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, januari 26, 2009

Trött idag

Känner mig jätte seg idag...
Men snart ska jag i väg på träningen, med eller utan min vilja.
För mig är det jätte viktigt att försöka upprätthålla mina rutiner, annars var det ju onödigt att skapa dom från första början och dessutom vet jag ju att jag mår mycket bättre efteråt.

I går kväll städade jag ur mitt källarförråd, det gick bättre än förväntat.. Har varit lite orolig för vad jag ska hitta och hur det ska kännas att slänga massa saker, har väldigt svårt att slänga saker för att jag bygger ett känslomässigt band. Men k-exet hjälpte mig där nere, han fick helt enkelt säga till mig upprepade gånger:
"Behöver du verkligen den där" och "släng den"
Då gick det mycket bättre. Jag ska försöka rensa min lägenhet bra, så jag slipper ha med mig massa onödigt skit till den nya, hoppas det går bra, är lite skeptisk.

Hade mitt möte med "inkomst källan" idag, det gick bra, jag tog ansvar för mina känslor och talade om för dom vad jag tyckte.
Var lite skrämmande, eftersom jag inte är van att säga vad jag tycker, framförallt inte till "inkomst källor", men det kändes riktgt bra efteråt. Min behandlings assistent förklarade för mig att när man är ärlig i sina känslor i stället för att gå till attak möter man oftast positiv respons tillbaka och om man inte gör det, kan man i alla fall gå där i från med huvudet högt eftersom man tagit sitt ansvar.

Oj! Nu måste jag springa, träningen börjar om 20 min.

Kramisar

Inga kommentarer: