Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, januari 08, 2009

En dag i Hammerhill

Idag har jag bara varit hemma i Hammerhill hela dagen och det känns tok-nice...
Vaknade ganska sent och började med att plocka upp lite i min soptipp, troligtvis är det därför jag känner mig väldigt avslappnad, för nu ser lägenheten mycket bättre ut. Jag vet att ett rent hem gör mycket, men varför är det så svårt att hålla efter??? Varför är jag så slarvig?? Finns det bot tro? Jag vill så gärna bli mindre slarvig...

Trodde jag hade eftervård men när jag kom dit var det bara jag och min behandlingsassistent, så det blev inget idag, synd, men jag fick ett grymt bra samtal med henne. Mycket tankar efteråt.
I kväll har jag spelat poker, jag vinner väldigt ofta mina turneringar eller kommer tvåa, det känns gött-mos... Sen har jag kollat på film, "Vanilla sky" med Tom Cruse o Penelope Cruz, den är gammal, men riktigt bra faktiskt. Försöker vara i mina känslor, nu när jag skriver i steg fyra: känslor, och vara sann mot mig själv. Har varit skönt att tagit de lugnt och varit själv. Har varit ute o flängt allt för många dagar i rad föregående veckor.

Har börjat skriva i en "Jag är Bra Bok", vänner till mig som gjort det säger att dom tycker om sig själv mer efter de gjort den övningen och jag hoppas det ger samma resultat för mig. Är trött på att inte tycka om mig själv, men har typ inte heller orkat göra några handlingar för att förändra. Nu ska det bli ändring i den saken, jag ska minsan inte ge mig!

Det var nog allt för idag...
Vi hörs!
Kram

Inga kommentarer: