Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

tisdag, januari 20, 2009

Magkatarr *lite*

Hola!
Idag mår jag inget vidare, är både irriterad och har ont i magen.
Kaffe, jidder och inge mat i magen är ingen bra kombination, det leder väldigt lätt till magkatarr. Det är precis vad jag har just nu, magkatarr! Som om det inte var länge sen jag hade det sist.
Vet inte varför jag har det så ofta nu igen. Hur som helst har min dag varit ganska meningslös, vaknade och skrev ett till mail till "inkomst källan" och drog sedan in på ett lunchmöte. Lyckligtvis har jag äntligen fått svar från dom och ska få mina pengar om två dagar, tack för det televerket. Jag har ärligt talat inget mer att komma med idag, hela jag är som en enda stor tickande bomb, känner mig väldigt irriterad inombords. På måndag har jag möte med "inkomst källan" då tänker jag tala om vad jag känner för dom, lika så bra.
Skriver i rädslor nu, steg 4... Ska bli intressant och se vad rädslorna haft för inverkan i mitt liv. Ganska stor inverkan skulle jag tro, jag är en jätte rädd krake, eller var, åtminstonde.
Nä, nu ska jag ta ett varmt bad och skriva i min "Jag är bra bok"

1 kommentar:

Anonym sa...

va mysigt de så ut på bilden.. hoppas de är bättre idag me dig... kram vda