Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, januari 15, 2009

Magkatarr

God kväll, eller rättare sagt piss kväll!
Livet i sig är väll egentligen helt okej, men jag har magkatarr och för er som vet vilken smärta detta innebär förstår nog varför det kan vara svårt att vara go och glad.

Känner mig just nu ganska irriterad, denna irritation kom över mig tidigare idag också, för jag är irriterad på personer i min omgivning just nu. Jag är kraftigt irriterad på dom och det är av samma orsak, men tyvärr har jag avgett ett löfte som gör att jag är handlingsförlamad och inte kan ta ansvar för den här irritationen. Det gör i sin tur att jag blir mer irriterad på den personen jag givit löftet till. Fy fan alltså, mitt i harmen, sen givetvis påverkar min magkatarr även de här känslorna, de blir starkare. Tur att det här bara är känslor, känslor går över.

För övrigt är allt tip top, var länge sen jag kände mig så tillfreds med mig själv, om jag någonsin käntså här för mig själv förr, tror inte det alltså. Känns bra att vara singel och ge mig själv egentid, relationer ligger jävligt långt borta nu, är inte ett dugg intresserad av sånt. Bara att jobba på en fin relation till mig själv, min familj, mina vänner och självklart min bäbis Shanti som ligger och kurrar i mitt knä just nu - Hon är så gooo.

Nu blir det kurrering - Ett varmt bad... Hoppas mina pengar kommer i morgon, annars blir jag sne.

Godnatt!

Inga kommentarer: