Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

onsdag, januari 28, 2009

Gött med en heldag hemma i hooden.

I går gick jag runt och svävade på moln typ hela dagen,
är fortfarande väldigt lycklig över min framtida flytt och har faktiskt varit väldigt duktig när det gäller att förbereda inför flytten. Städade och rensade i lilla sovrummet och gjorde upp en lista på alla saker som ska säljas. Ska försöka sälja prylar så jag får in pengar till min träning och Barcelona resa. Känns ganska cool, för innan hade jag bara negativa tankar inför att flytta, som till exempel: Ingen vill ha min lägenhet, jag kan inte flytta på grund av skador i lägenheten eller ingen vill köpa mina möbler, jag måste slänga dom.. Men nu tänker jag: Allt kommer bli hur bra som helst, är jätte motiverad och ser flertalet lösningar i stället för problem, det finns nämligen inga problem.

Idag har jag landat i mina känslor...
Vaknade sent och har slöat större delen av dagen. Hade hoppats på att jag fått pengar idag, så jag skulle kunna handla mat, men icke. Så jag får vackert vänta tills i morgon. Det är mest struktur och flytt som kretsar i mitt huvud just nu, inte så konstigt i och för sig, med tanke på att jag velat det här väldigt länge.
Men i helgen blir det ett break från den biten, för på fredag ska jag gå på begravning, vet faktiskt inte vad jag har att vänta känslomässigt. Vi gick samma behandling, men hon valde en annan väg, vilket var synd, för hon hade mer att ge livet om hon fortsatt kämpa. Empati och sorg är en självklarhet, hon var en fin människa. Får mig att tänka att man inte kan ta livet förgivet och att det är en förbannad sjukdom.

Lördag talar dag, tillfrisknande och gemenskap - Helt gratis!
Kan det bli bättre? Nooooooooooooooo.....
Det ser jag fram emot mycket och jag hoppas min vän följer med mig dit.

Nu ska jag rensa och städa ur skåpet i hallen, det är bra att ta lite i taget. Sen i väg på eftervården och träning. Känner mig inte motiverad när jag inte har någon mat att äta. Men det får gå ändå.

Hörs senare!

Inga kommentarer: